Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Elastyczność - przyśpieszenie w naszych autach.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Elastyczność - przyśpieszenie w naszych autach.

    Zamieszczone przez eaglemirek
    [b]
    Pozostałym przypominam by w dotarciu na spot korzystali z alternatywnych środków transportu (trolejbus, tramwaj) powód chyba znany :?: :!: :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
    Ja też coś załącze do tego powodubo ostatnio w Borowej mnie nie było bo miałem w ten dzień pogrzeb teściowej a na drugi dzień moje urodziny.

  • #2
    Elastyczność - przyśpieszenie w naszych autach.

    Producenci coraz częściej nie podają tych danych, stąd prośba o info jaką elastyczność - przyśpieszenie od 60 - 100km/h na IV biegu i 80 - 120km/h na V biegu mają nasze skody z poszczególnymi silnikami. Taką elastyczność uważam za jeden z ważniejszych parametrów dotyczących bezpieczeństwa i przyjemności z jazdy. Temat również stąd, że nigdzie nie mogę znaleźć elastyczności jaką ma moja seryjna skoda.
    Silnik R18A2.
    http://www.dadrl.org.uk
    http://www.lightmare.org

    Komentarz


    • #3
      dragster, dla mnie to bzdura podawana przez producentów a wiesz dla czego? Bo jak jadę na IV 60km/h i chcę ostro przyśpieszyć to robię redukcję do III i ogień, to samo dotyczy się większych prędkości, jade np 120km/h na VI i chcę przyśpieszyć to redukuję na IV i ciągnę do oporu zresztą jak na każdych biegach kiedy muszę wyprzedzić.
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez piramida
        dragster bzdura podawana przez producentów
        tyż prowda, tylko te 60 do 100 na czwórce i 80-120 na piątce to powiedzmy jedyne ujednolicone, powszechne i w miarę łatwe w zestawieniu obok siebie dla poszczególnych modeli parametry
        Silnik R18A2.
        http://www.dadrl.org.uk
        http://www.lightmare.org

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez dragster
          Zamieszczone przez piramida
          dragster bzdura podawana przez producentów
          tyż prowda, tylko te 60 do 100 na czwórce i 80-120 na piątce to powiedzmy jedyne ujednolicone, powszechne i w miarę łatwe w zestawieniu obok siebie dla poszczególnych modeli parametry
          Podany zakres prędkości jest jeszcze akceptowany ale jak podają przyspieszenie 80-120 na VI biegu które trwa kilkanaście sekund lub dłużej to dla mnie jest to juz w ogóle bez sensu
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez dragster
            tylko te 60 do 100 na czwórce i 80-120 na piątce to powiedzmy jedyne ujednolicone, powszechne i w miarę łatwe w zestawieniu obok siebie
            Ale też nie jednoznaczne i poddane wielu innym czynnikom np: koła/opony, rodzaj nawierzchni, ilość osób i bagażu, ilość paliwa, temp. otoczenia, paliwo, wysokość n.p.m, nawet wersja wyposażenia (patrz Honda Civic IX gdzie dla różnego wypasu podają różne wartości 0-100 km/h od 9.1-9.4 s) więc to są tak samo nie miarodajne pomiary jak te 0-100 km/h
            Pozdr. Przemek

            Komentarz


            • #7
              jest dokladnie jak pisze Piramida.
              to ja w pieciobiegówce 1.6tdi jak jade 4biegu 60 to do wyprzedzania zawsze zrzucam na 3ke

              juz pomijam ze siedze wtedy wmocy i momecie. jest wtedy lepsza reakcja na gaz . ale rowniez moge bez problemu przyhamowac nie dlawiac silnika.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez xtremesystems
                siedze wtedy wmocy i momecie
                Dokładnie, w praktyce też tak robię.

                Jednak jak np. kupuje się nowe lub używane auto, a nie jeździło się takim wcześniej to nie zna się na ile można sobie z konkretnym silnikiem pozwolić.

                Producenci podają głupoty o ilości emisji CO2, spalaniu w warunkach jakichś tam, a o elastyczności nie. Podają ile auto ma koni mech. ale dane ile Nm przy ilu obr., co uważam za ważniejsze, są już gdzieś daleko. Przykład - mamy w robocie Elantrę, nową, silnik 1,6 benzyna, wszystkim się super podoba, tylko kumplowi który ma 1,9 TDI na PD i mnie nie jeździ się tą Elantrą najlepiej. Powód Elantra ma aż coś koło 130 koni, ale tylko 158Nm.

                Tak czy owak, ma ktoś dane ile 1,9 TDI ASV ma 60-100 na czwórce i 80-120 na piątce?
                Silnik R18A2.
                http://www.dadrl.org.uk
                http://www.lightmare.org

                Komentarz


                • #9
                  to sa dane tylko że 130ps tdi i 1.8t 150ps.
                  Octavia 1.8 turbo nebo 1.9 TDI? (velký srovnávací test) - 2. kapitola – AutoRevue.cz

                  Komentarz


                  • #10
                    a verze v polském jazyce je? :szeroki_usmiech to bym się dowiedział trochę o moim silniku
                    moje stare auto
                    jest scout

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X